Skip to content

Navar-Honlap : Ha jövedelmező weboldalt akarsz!

Egy elkerülhetetlen lépés Nyomtatás Email

Jövedelmező weboldalra van szükséged!

A weboldal készítők általában azt tudják, hogyan kell elkölteni a pénzt egy weboldalra, mi azt is, hogyan kell vele pénzt keresni — még hozzá sokkal többet, mint amibe kerül.

Viszont sem egy programozótól, sem egy designertól nem várhatjuk el, hogy sikeressé tegye a weboldalunkat, mert alapvetően egyik sem értékesítésre van kiképezve!

Ami tehát igazán megkülönböztet minket a többiektől, az, hogy a mi igazi munkánk valójában ott kezdődik, ahol mások abbahagyják: a weboldal publikálásakor. Ezen a ponton ugyanis még csak a megbízó és a weboldal készítője értenek egyet abban, hogy a site jó.

De:

MIT SZÓL HOZZÁ A KÖZÖNSÉG?!?


Mi rendelkezünk azokkal az eszközökkel, amelyekkel ezt folyamatosan figyelni és elemezni tudjuk. Így a site tartalma hétről hétre, vagy akár napról napra könnyedén megváltozhat, folyamatosan fejlődhet, és tökéletesen hozzáidomulhat a célközönség igényeihez, és belátható időn belül a lehető legsikeresebb lehet.

Ha még nincs weboldalad, fontold meg a mi ajánlatunkat is, ha már van, kérj ingyenes elemzést!


Ha ezt a site-ot átlapozod,

viszonylag gyorsan rá fogsz érezni arra, hogy az internet az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz ezen a világon:

A weboldal tulajdonosa mindent pontosan meg tud figyelni azzal kapcsolatban, hogy a látogatók honnan, hogyan, mennyit látnak az oldalából, mi tetszik nekik a legjobban, mit néznek meg a legtöbbször, hol távoznak róla legtöbben.

A leggyengébb ponton saját maga beavatkozva gyorsan és olcsón tud látványos változást elérni, és tesztelni, hogy mennyire és mi miatt volt eredményes.

Vesd ezt össze mondjuk egy nyomdai anyag vagy TV reklám kontrollálhatóságával, tesztelhetőségével és költségeivel! Egyébként a nagyok azt csinálják, hogy a neten szinte ingyen kikísérletezik az összes ingerszót, „ingerformát”, és minden apró részletet, aztán megy nyomtatásba, adásba a reklám.

A weboldal pedig lassan hozzásimul az ideálishoz:

Egyre inkább azt mondja, amit — éppen a saját termék, saját jelenlegi piacán — hallani akarnak, úgy mondja, olyan sorrendben, hogy meg is veszik a terméket vagy szolgáltatást. És a site nemcsak propagál, de kiszolgálja őket úgy, hogy ez a lehető legkevesebb munkával járjon.

Lássuk be, hogy ez folyamatos tesztelés nélkül nem megy. Ezért most gondoljuk át még egyszer, hogy mikor van kész egy weboldal? (Segítek: Ha mindig egyre többet szeretnénk keresni vele, akkor soha...)

Így hát olyan weboldalt javaslok, amit a tulajdonosa saját maga, gyorsan meg tud változtatni, és egy olyan szakmai hátteret, ami segíteni képes a mindig megfelelő irányú változtatásban. Azt gondoljuk, hogy e nélkül kár belevágni az egészbe akkor is, ha valaki ingyen készíti a weboldalt..

Ha persze csak azért kell weboldal, hogy legyen, akkor tényleg jobb ingyen — de ez nem a mi műfajunk, mi jövedelmező weboldalakat csinálunk. Weboldalt ma már a nagymama is tud csinálni, de fenntartani akkor is pénzbe kerülhet, és ha egy weboldal jövedelmezni is képes, miért ne jövedelmezhetne egyre többet?

Miután ma már a vásárlások jóval több mint fele az interneten kezdődik (vásárlás előtti tájékozódás, stb.), az igazi kérdés ma már nem az, hogy szükség van-e online-marketingre, hanem az, hogy mikor kezdünk hozzá?

Szerintem kezdd el

MOST!!